måndag 28 februari 2011

Energi

Jag vet inte riktigt vad som hände igår, jag var så otroligt trött hela dagen! Jag hade utan problem kunnat gå och lägga mig kl 15,00, och dessutom var jag konstant hungrig. Kanske kanske att det hänger ihop med att jag sprang 2 mil dagen innan=)
Idag känner jag mig desto piggare och ska precis börja med dagens pluggpass. Senare idag ska jag dra iväg till gymmet för styrkepass och lite löpning.

Hoppas jag får hämta ut mitt paket från sportamore idag också! Då jag har ett nytt efternamn som inte står på mitt pass fick jag inte hämta ut det=) Jag tycker det är lite komiskt att jag fick rösta med det passet men inte hämta ut ett litet paket med shorts....
Nu - plugg!

2 kommentarer:

  1. Jag kände mig också trött och konstant hungrig igår, måste hänga ihop med löpturen :)!

    Hoppas du fick hämta ut ditt paket!

    SvaraRadera
  2. Vill du bli dagens blogg?
    Passa på att gå in och anmäl dig!

    De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

    eller kanske Följa varann på bloglovin?
    Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!
    (obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

    SvaraRadera