söndag 27 februari 2011

Söndag = långdistans

Idag är det grått grått grått ute, men det ska inte stoppa mig, idag är det dags för långtur!
Lite extra kul är att jag ska testa de nya prylarna som inhandlades igår inne på Löplabbet tjej i Malmö.


Personalen där inne var hur trevlig som helst och jag gick därifrån med ett riktigt bra bälte från Haglöfs där det får plats en stor flaska. Det finns dessutom två fack för nycklar och annat! Och det sitter tajt, alltså kommer det inte flyga upp och ner när jag springer. Dessutom köpte jag med mig en energy-gel i smaken orange peach som jag tänkte testa idag. Det var den som expediten föredrog men det finns ju en massa olika sorter och det är ju olika vad som passar en. Tänkte testa den här nu och kanske en annan nästa vecka. Har aldrig testat någon energi gel överhuvudtaget innan så ska bli spännande. Nu väntar jag bara på att ipoden ska ladda klart, kanske 20 km idag....känner mig lite trött i kroppen så får se hur det känns. Skulle också vilja köra lite styrka så funderar på att kanske köra lite kortare distans för att orka ta en tur till gymmet sen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar