torsdag 24 februari 2011

Spoil yourself

Ni vet när man känner att någon har gjort något duktigt, slitigt hårt eler bara förtjänar att skämmas bort lite. Då kanske vi ger den personen en liten present, en blomma, en kram eller något annat. Jag har precis gjort det, köpt en present till någon som jag tycker ska ha en liten extra motivation för hårt arbete, nämligen JAG haha=)
Det kanske verkar lite ego, men som en liten extra uppmuntran för att jag ska klara att göra den här galna utmaningen som jag ställt mig själv inför så har jag delat upp mitt träningsporgram i olika delar. Om jag klarar en del får jag unna mig något. Detta något kan vara en god middag ute, kanske en ny tröja eller nya tränignsprylar. Nu har jag kollat på mitt träningsprogram och då jag har klarat det med bravur den här månaden så är dessa härliga shorts på väg hem till mig. Var nära att en ny träningsväska slank med också men tror jag sparar det som sporre för nästa månad!
Nu - mot gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar