söndag 20 februari 2011

DET GICK!

17 km! En lunch och en middag senare är jag nu lite återhämtad!

Jag var lite rädd att det inte skulle gå, det var längesen jag var ute så länge, men som så många gånger förr så gick det. Jag tror att nästan mer än hälften av anledningen till att det gick sitter bakom pannbebent. Om man bestämmer sig för att man kan, har ett klart mål och inte tvivlar på sig själv - då går det!
Jag tänkte bjuda på före- och efter bilder.
Före - al geared up! Flece i både byxorna och västen, bra när det är minusgrader ute!
Rundan gick bra, känns som jag har varit runt i hela Malmö. Det enda som krånglade var i-poden. Två gånger råkade jag pausa nike-running som var igång så skulle nog tro att jag sprang minst en km som inte räknades med.Här kommer lite härliga efter bilder. Kan säga att jag rätt kall när jag kom hem.
trött men glad! Proetinshake är rätt bra direkt efter, den här smakar som jordgubbsglass!

Kände mig stark som en oxe ....
.....tills jag insåg att benen värkte som attan och tröttheten slog över mig!
Jag testade att ta med mig pengar och efter 45 minuter sprang jag in på en kiosk och köpte en energidryck. Förutom att det tog lite tid så fungerade det faktiskt! Inte alls lika mycket huvudvärk och trötthet som vanligt! Tror dock att jag ska leta i veckan efter någon pryl som gör det lättare att bära med sig dricka. Nu väntar välförtjänt söndagsmys med grönsaker och dipp, solsidan på tv och en söt man i soffan!
/ E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar