torsdag 24 februari 2011

Numbers

Dagens träning var lite seg i början men blev bättre och bättre. Körde 40 min styrka först, sen intervaller och sist trände jag magen. Intervallerträningen var faktiskt riktigt kul! Körde 10 minuters uppvärmning och sen 1 minuters intervaller där jag ökade för varje gång och gick 1,5 min mellan. Både kul och jobbigt! Tror aldrig jag har svettats så mycket på löpbandet! Anledningen till att jag kör magen sist är att den behövs i så många andra övningar och även i löpningen för hållning och fart. Därför sparar jag på krutet där och tar ordentligt styrketräning för magen allra sist. (En kul liten parentes är att hörnan i gymmet avsedd för fria vikter som brukar vara en riktigt testosteron hörna, var under stor del av kvällen belägrad av massa tjejer! I like! )Nu - sängen. I morgon ska det jobbas!

1 kommentar:

  1. Låter som ett bra pass :)
    Intervaller är grymma!! Skönast är känslan efteråt! :)

    Trevlig helg! :)

    SvaraRadera